Ամառային ճամբար. դիտարկումներ

Ամառային ճամբար. դիտարկումներ

  • Ո՞ր բլոգում է վարվում ճամբարը՝ դպրոցի, ճամբարի ղեկավարի, այլ պատասխան։

Ճամբարային գործունեությունը արտացոլվում է տվյալ շաբաթվա ճամբարի պետի բլոգում, ենթակայքում, ֆեյսբուքում՝

Ամառային ճամբար 

  • Ի՞նչ նախագծեր են իրականացվում, ո՞րն է կապը կրթահամալիրային գործունեության հետ, ինչպե՞ս է արտահայտվում, օրինակ՝ առավոտյան ընդհանուր պարապմունքում։ Այդ ընդհանուր պարապմունքն առանձի՞ն է մանկավարժական առավոտյան ընդհանուր պարապմունքից։

Ճամբարային ընդհանուր պարապմունքները կազմակերպվում են դպրոցի լողափում, մասնակիցներն են`2-5 տարեկնները, 6 տարեկանները, դաստիարակները, դասավանդողները, ճամբարականները, ծնողները: Բովանդակությունը՝ Ազգարական երաժշտական պարապմունք. Հարսանեկան ուրախություն՝ տիկնիկ պսակ,մարմնամարզական լողափ:

  • Սնունդը միաժամանակ է, թե՞ ոչ։

Սննդի կազմակերպում՝

 Նախաճաշ՝ 10:30, ճաշ`14:00

Միասնական ճամբարային պարապմունքներ (հավաքներ), որոնք ենթադրվում են կրթահամալիրի օրացույցով, նախատեսվա՞ծ են։
Հյուսիսային դպրոցում և՛ նախորդ շաբաթ և՛ այս շաբաթ ընդհանուր պարապմունքը նախատեսված էր :

Ուսումնասիրում եմ ճամբարի առօրյան՝ հագեցած է ճամբարային գործունեություններով՝ լող, հեծանիվ,մարզական խաղեր, խոհանոցային գործունեություն, ճամփորդություններ, բացակայում է միայն համագործակցությունը մյուս դպրոցների ճամբարային ջոկատների  հետ եւ քանի որ լրացուցիչ ճամբարից շատ են օգտվողները եւ ջոկատում լինում են  30-ից ավելի ճամբարականներ, կարծում եմ տվյալ դեպքում ճամբարի պետը պետք է ունենա նաեւ օգնական:

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s