Ճամբարային պատումներ

Ճամբարային պատումներ

Երկարացված օրվա ճամբարականների պատումները ճամբարային առօրյայի մասին:

d181d0bdd0b8d0bcd0bed0ba-d18dd0bad180d0b0d0bdd0b0

Իմ ճամբարային օրը

Ողջույն ես Սոնա Սարգսյանն եմ ՝Հյուսիսային դպրոցի ճամբարականներից եմ։ Կրթահամալիրում այժմ ճամբարային շաբաթ է։ Մենք բաժանվել ենք ջոկատների, ես երաժշտասերների ջոկատից եմ։ Ճամբարի ընթացքում մենք երգում ենք, սովորում ենք Սուրբ ծննդյան ավետիսներ եւ պատրաստվում ենք հարսանեկան ծեսին։ Հարսանեկան ծեսի համար մենք պատրաստել ենք տիկնիկներ եւ պարացնում ենք նրանց։ Երկու սիրուն տիկնիկներ ունենք, որոնցից մեկը ես եմ պարացնում, իսկ մյուսը իմ ընկերուհի Հասմիկը։

Սոնա Սարգսյան

Read more

Գորգագործությունը մեր օրերում

Գորգագործությունը մեր օրերում

2800 խնդրով Երևան

Օրեր առաջ Հյուսիսային դպրոցի ճամբարականներով այցելեցին Քոլեջ` ուսումնասիրելու գորգ գործելու արվեստը: Շրջեցինք գորգագործության սրահով, իմացանք գորգի մեջ օգտագործվող հիմնական գույները, փորձեցինք մենք էլ գորգ գործել: Read more